Авіапасажирів захищатимуть “по-новому”

    an148-6

    Американський уряд вводить нові заходи по захисту споживачів – тепер пасажирам американських авіаліній відшкодовуватимуть вартість перевезення багажу при його втраті, вони довго не чекатимуть зльоту в салоні літака і отримають компенсацію при примусовій заміні авіарейсу і знятті з нього.

    Як мовиться в повідомленні Міністерства транспорту США, з кінця серпня на міжнародних рейсах максимальний час чекання зльоту в салоні літака складе чотири години. Максимальний час чекання зльоту на місцевих рейсах був встановлений на рівні трьох годинників торік. Інакше авіакомпанії зобов’язані повернути пасажирів в зал чекання. Авіакомпанії також будуть зобов’язані роз’яснювати пасажирам систему ціноутворення на квитки, пояснюючи походження і призначення кожної суми, вказаної у квитку.
    “Ті пасажири, хто заплатив більше 15 доларів за перевезення багажу, отримають ці гроші назад у випадку, якщо багаж буде загублений. Також пасажирові буде компенсована вся сума, сплачена за багаж, якщо він був загублений на рейсі із стиковками. Компенсація до 1330 доларів передбачена для тих, кого примусово зняли з рейса або кому замінили рейс із-за продажу більшої кількості квитків”, – говориться в повідомленні на сайті міністерства.
    Згідно з правилами, що діють, американські авіакомпанії зобов’язані компенсувати “розумну вартість” речей, що знаходилися в загубленому багажі. Тепер же компенсації підлягає і сума, витрачена на оплату перевезення.