У ресторанах США з’явилися електронні сомельє

    152195_267191

    Поява iPad багато в чому змінила способи ведення бізнесу і усю більшу кількість компаній використовують цей пристрій в різних цілях. А з недавніх пір iPad став невід’ємною частиною деяких американських ресторанів.

    Наприклад, ресторан Catch при готелі Casa del Mar в Санта-Моніці (Santa Monica) задіює iPad в якості електронного сомельє. Винний лист, завантажений в iPad, дозволяє відвідувачам вибрати вино по року, регіону, ціні, смаковим відтінкам, а також по сполучуваності з блюдами місцевої кухні, повідомляє Travel+Leisure. У льосі закладу міститься понад 200 видів вина, тому допомога у виборі просто потрібна.
    Проте Catch – не перший і не останній американський ресторан, iPad, що поставив, на службу відвідувачам. У популярному ресторані Атланти Bone’s він допомагає гостям розібратися в 1,5 тисячах видах вина. У нью-йоркському South Gate пристрій справляється з 600 пляшками, а в Naples Tomato (у Неаполі Флоріди) – з 500.
    Робота звичайних сомельє не відмінилася з появою їх електронних колег. Завжди знайдуться клієнти, яким захочеться поговорити про провину і вислухати живі, емоційні рекомендації за власні гроші.

Один коментар для “У ресторанах США з’явилися електронні сомельє”

Коментарі закриті.