Усі відповіді в новій z- карті аеропорту Шереметьєво

Шереметьево

Московський аеропорт Шереметьєво випустив для своїх пасажирів інформаційні буклети на російській й англійській мовах, які зможуть допомогти авіапасажирові швидко знайти відповідь на основні питання. Так, у буклеті можна знайти відомості, пов’язані з одержанням медичної допомоги, правилами перевезення тварин, проходженням митного й прикордонного контролю, запізненням на реєстрацію, затримкою або скасуванням рейсу, відмовою пасажира від перельоту, втратою особистих речей, втратою або ушкодженням багажу, повідомили в прес-службі аеропорту.
Крім того, у буклеті представлена інформація для пасажирів з негабаритним багажем, транзитних пасажирів, пасажирів з обмеженими фізичними можливостями й мандрівників з дітьми.
А завдяки z- картам авіапасажири можуть довідатися про те, як з користю й комфортом провести час в аеропорті. У них розповідається про магазини й ресторани на території Шереметьєво, послугах бізнес– залів, банках і пунктах обміну валют, готелях, розташованих у безпосередній близькості від аеропорту. Тут же представлена контактна інформація про офіси турагентств на території Шереметьєво, відомості для віруючих. З z- карт можна довідатися, де на території Шереметьєво орендувати автомобіль, упакувати або залишити на зберігання багаж, як добратися до аеропорту з Москви і як швидко переміщатися між терміналами.
Інформаційні буклети й z- карти поширюються турагентствами й партнерами Шереметьєво серед своїх клієнтів. Пасажири можуть із легкістю знайти їх на спеціальних стійках у терміналах або запросити в співробітників аеропорту.
Крім того, у терміналах Шереметьєво встановлені інтерактивні інформаційні стенди touch-screen із сенсорними екранами. З їхньою допомогою пасажири й гості аеропорту можуть одержати відповіді на широкий спектр питань. На стійках інформації співробітники Шереметьєво допоможуть пасажирові зорієнтуватися в будь-якій ситуації й при необхідності викличуть додатковий персонал.